Mașini de regenerare a filtrelor DPF / FAP/ KAT

 

Tehnologia otomatic

Tehnologie pentru curățarea / regenerarea filtrelor și catalizatorilor DPF / FAP

Dispozitivele noastre de înaltă presiune cu apă fierbinte utilizează forța hidrodinamică a fluxului de apă turbulent (Fig. 1) și forța pulsului de aer comprimat din compresor. Mișcarea fluidului (fluidul de lucru) este forțată de presiunea externă, care trebuie să depășească rezistența la curgere a canalelor de filtrare. În timpul fluxului turbulent (furtunos), șuvoaie de lichid se amestecă formând vârtejuri care pătrund cu ușurință și elimină particulele solide în partițiile microporoase ale canalelor de filtrare.

Dispozitivele noastre funcționează perfect cu fluidul DPF Active Matic care reduce tensiunea de suprafață a apei, datorită căreia particulele agentului de curățare se combină mai ușor cu particulele de murdărie și, astfel, le elimină mai eficient de suprafața curățată..

DPF Active Matic Citește mai mult...

În timpul curățării, geometria debitului filtrului DPF asigură rezistență, creând în același timp un flux de viteză mare și o tensiune mare de forțe de forfecare, care sunt principalele mecanisme de îndepărtare a depozitelor comprimate în canalele filtrului.

În plus, rezistența la curgere este cauzată de o vâscozitate adecvată a agentului de curățare (DPF Active Matic), ceea ce face că în timpul mișcări particulelor de lichid se produce un fenomen similar prin efectul să cu frecare.

Metoda permite îndepărtarea foarte precisă a tuturor tipurilor de particule solide (funingine, cenușă, uleiuri) atât din canalele de ieșire cât și de la intrarea filtrului.

Tehnologia include:

 

- mașină specializată de curățare de la compania Otomatic.
- agent de curățare - detergent de la compania Otomatic ( DPF Active Matic ).
- instrumente de măsurare - tester de presiune, camera de inspecție (endoscopică).
- un dispozitiv profesional de uscare cu aer fierbinte (a doua etapă de uscare).

Procesul de curățare:

1. Inspecția miezului ceramic filtrului cu o cameră de inspecție.
Un miez de filtru care se califică pentru curățare nu poate să fie crăpat, topit, sigilat.
2. Fixarea filtrului în mașină.
3. Test de contrapresiune, care arată gradul de înfundare a filtrului înainte de curățare.
4. Aplicarea agentului de curățare în partea interioară a carcasei filtrului - DPF Active Matic.
5. Pornirea procesului de curățare. Temperatura apei 60 ℃.
6. Analiza apei murdare care scapă din filtru (culoare, cantitate de ulei).
7. Terminarea curățirii (10-20 min).
8. Uscare (30 min).
9. Test de contrapresiune, care arată gradul de blocare a filtrului după curățare.
În absența unei tranziții complete, reveniți la punctul 5.
12. Realizarea fotografiilor miezului filtrului cu o cameră de inspecție.
13. Pregătirea raportului.

Avantajele metodei:

- Disponibilă pentru toate mărcile și modelele de automobile, autoutilitare și camioane.
- Sigură pentru acoperirea catalitică a filtrului.
- Eficiență ridicată, până la 98% recuperare a capacității canalelor de filtrare.
- Nu este nevoie de tăierea insertului ceramic, sudarea.
- Timp de curățare rapid, aproximativ 15-20 min.
- Posibilitatea de a verifica rezultatul curățării.
- În cazul filtrelor automobilelor, curăță de asemenea catalizatorul de lângă DPF.

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram