Mașini de regenerare a filtrelor DPF / FAP/ KAT

ADAPTOR INOVATOR PENTRU FILTRELE EURO6

Produsul nostru inovator - adaptorul de conexiune DPF Euro 6 - este destinat filtrelor de particule utilizate la camioane, autobuze, utilaje de construcții și stivuitoare. Adaptorul se potrivește perfect la mașinile de curățare a filtrelor DPF prin metoda hidrodinamică.

Filtrul DPF Euro 6 se deosebește prin faptul că miezul său ceramic este complet descoperit atât din partea de evacuare a gazelor de eșapament, cât și din partea de admisie. Acest tip de filtre DPF au apărut recent la noi, odată cu introducerea standardului de emisii Euro 6.

În SUA acest tip de filtre a apărut mult mai devreme, la începutul anilor 2000. Ele se caracterizează prin faptul că au flanșe uniforme și plane - marginile inelului din oțel, spre deosebire de piesele omoloage europene.
Producătorii europeni de filtre au lansat pe piață filtrele DPF Euro 6 în carcase de oțel cu margini atipice cum ar fi clame de oțel, flanșă ajurată, mâner metalic. Toate soluțiile de acest tip îngreunează potrivirea lor etanșă cu adaptorul tradițional. În plus fluxul de lichid în timpul curățării nu acționează cu o forță constantă pe toată lungimea și secțiunea transversală a filtrului de particule. În consecință pereții filtrului situați mai aproape de carcasă nu sunt curățați la fel de bine ca partea interioară a filtrului, unde fluxul acționează cu cea mai mare forță.

În ultimii ani producătorii europeni de mașini de curățare a filtrelor DPF au echipat mașinile cu un adaptor bazat pe formele filtrelor din SUA. Însă, din păcate, nu au îndeplinit așteptările clienților europeni. Prin urmare, în Europa, odată cu creșterea cererilor de curățare a filtrelor DPF Euro 6, a apărut necesitatea de a crea un adaptor de conexiune pe deplin universal și care să corespundă nevoilor actuale ale pieței.

Merită menționat și faptul că, actualmente, pe piața europeană, producătorii oferă în continuare adaptoare de tip vechi, a căror formă seamănă cu o placă plană, un con sau o construcție de oțel cu servomotor pneumatic.

În primii ani de utilizare filtrele DPF Euro 6 nu au dat nici un semn de viață, așadar nu a fost necesară crearea unui adaptor inovator. De la începutul anului 2019 tot mai multe filtre Euro 6 ajung la service pentru curățare. Acest lucru se datorează cel mai adesea kilometrajului și capacității limitate a filtrului.

Începând cu anul 2020, compania OTOMATIC este prima și singura care oferă clienților săi un adaptor de conexiune dedicat Euro 6, care respectă pe deplin standardele europene.

Invenția constituie obiectul brevetului nr. P. 432918 (vezi documentul>>>)

OBIECTUL INVENȚIEI

Flanșa din oțel din partea de admisie a filtrului Euro 6 DPF este plată și are marginile uniforme, spre deosebire de partea de evacuare care este neregulată. În timpul spălării, flanșa plată permite etanșarea completă a filtrului în partea de intrare a gazelor arse, fapt avantajat pe suprafața plată și uniformă a marginii flanșei. În adaptoarele de generație veche, adaptorul trebuia să fie montat și să etanșeze partea de evacuare, lucru dificil datorită formei sale neregulate.

Obiectul brevetului este o tehnologie caracterizată prin faptul că etanșăm partea de admisie a filtrului, în locul părții de evacuare, care este dificil de etanșat, utilizând pentru aceasta un rezervor sub presiune brevetat. Pentru a fi siguri că agentul de curățare trece prin filtru, partea de admisie trebuie să fie etanșă pe întrega margine a inelului carcasei filtrului, astfel încât agentul de curățare să nu poată ieși în exterior decât prin cartușul filtrului.

Unicitatea invenției constă în faptul că am păstrat (îndeplinit) principiul de bază al tehnologiei de curățare umedă a filtrelor, adică administrarea agentului de curățare mai întâi pe partea de ieșire a filtrului, cu diferența față de soluțiile concurenței că etanșăm filtrul în partea de admisie și nu ca ceilalți în partea de evacuare.

Circulația închisă a agentului de curățare în camera sub presiune garantează curățarea completă și uniformă a tuturor canalelor filtrului. În plus, atunci când uscăm cu aer fierbinte, obținem efectul de circulație a aerului cald și o uscare mai rapidă decât în cazul unui alt tip de uscare.

Avantaje:
un adaptor pentru toate tipurile de filtre DPF Euro 6 din autocamioane
curățarea uniformă a tuturor canalelor din cartușul ceramic al filtrului
reducerea de trei ori a timpului de uscare a filtrului după spălare, datorită circulației aerului cald
proces de curățare și uscare în două sensuri
creșterea competitivității în raport cu utilizatorii de adaptoare tradiționale
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram