Mașini de regenerare a filtrelor DPF / FAP/ KAT

OTOMATIC - NOUTĂȚI 2021

Utilizarea unui separator de ulei într-o mașină de curățare a filtrelor DPF

Separatorul de ulei se folosește pentru colectarea uleiului care plutește pe suprafața apei. Se utilizează oriunde există puțin spațiu de lucru și este nevoie să vă deplasați și să degresați lichidele în diferite locuri. Adeseori ajung la spălat filtre de particule pline de ulei datorită defecțiunilor compresoarelor. Până acum, în mașinile de curățat filtre DPF nu era utilizat nici un sistem de degresare, iar suspensiile de ulei care apăreau la suprafața apei trebuiau înlăturate manual. 

   Din păcate aceasta nu era o soluție confortabilă pentru operatorul mașinii, dar mai ales nu aducea rezultatele scontate. Actualmente, datorită separatorului de ulei cu bandă, care a fost montat în colțul stâng din spate al rezervorului de apă în mașina DPF Premium, separarea uleiului de lichidul de lucru nu mai constituie o problemă și se face automat. Banda este realizată din material plastic cu proprietăți adezive. 

   Datorită acesteia este ușor de separat uleiul de lichidul de lucru. Instalația de eliminare a deșeurilor din separatorul de ulei se află în exterior pe partea stângă a mașinii. Pentru a colecta substanțele nedorite este suficient să puneți un recipient de 5 litri, de ex. un bidon. Cel mai mare avantaj al utilizării separatorului de ulei cu bandă este eficiența sa ridicată, indiferent de nivelul de apă din rezervor. În plus, crește durata de viață a mijloacelor tehnologice, totodată micșorând costurile de exploatare. Există opțiunea de a echipa mașina DPF Premium pentru o taxă suplimentară.
În timpul spălării filtrelor de particule în mașinile DPF se folosesc detergenți care cresc eficiența procesului de spălare. Anterior exista numai o singură metodă de dozare. Înainte de începerea procesului, operatorul turna o anumită cantitate de lichid direct în filtru, apoi el era supus curățării. Inginerii 

   OTOMATIC au creat o soluție mai confortabilă, care asigură funcționarea mașinii fără a fi deservită de către o persoană. Datorită dozatorului automat, care pe parcursul întregului proces de curățare, la anumite intervale de timp injectează o anumită doză de detergent în filtru, operatorul mașinii nu trebuie să-și amintească să toarne detergent în mașină înainte de spălare. 

   Principalul avantaj al acestei soluții este garanția utilizării sută la sută a calității și eficienței lichidului de spălare, care este dozat în cantități adecvate, direct din rezervorul extern în filtru.
Ambele metode pot fi combinate sau utilizate alternativ, după cum este necesar.

Detergent în timpul procesului de curățare

Set de accesorii – pistolet de suflat cu aer comprimat, pistol de pulverizat sub presiune și de curățare a suprafeței carcasei de oțel a filtrului cu un agent de curățare

Din acest an, OTOMATIC a introdus posibilitatea de a comanda o mașină de curățat DPF utilizând configuratorul și echiparea cu funcții și accesorii suplimentare. 

   Pistolul cu ​​aer comprimat facilitează suflarea apei reziduale din canalele filtrului EURO 6 din camioane; mănușile din latex din carcasa ușii din față protejează mâinile operatorului și împiedică contactul cu lichidul pulverizat în timpul curățării. 

   Pistolul cu un rezervor de detergent instalat permite curățarea sub presiune a carcasei de oțel murdare a filtrului. Soluția menționată mai sus permite efectuarea activităților auxiliare cu ușa mașinii închisă.
Soluție care permite conectarea instalației centrale de încălzire cu serpentina de țeavă plasată în interiorul rezervorului de apă din mașină. Sistemul funcționează în circuit închis conectat la instalația externă de încălzire centrală.


În timpul sezonului de încălzire, apa caldă din sistemul de încălzire centrală curge prin serpentina de țeavă [bobină din țeavă de oțel inoxidabil], constituind o sursă suplimentară de încălzire a apei în rezervorul mașinii. Acest mecanism permite menținerea apei calde în rezervor, chiar și atunci când mașina este inactivă. Economisiți timp și bani prin procesul de încălzire a apei în rezervorul mașinii.

Instalație de încălzire centrală a apei

Încălzitoare de apă în sistem hot runner [rezervor de 500 l]

Soluția constă în plasarea încălzitoarelor în rezervorul de apă în canale special concepute din oțel inoxidabil. Încălzitoarele nu intră în contact direct cu soluția de apă din rezervor, deci nu sunt expuse la factori externi, inclusiv la efectul degradant al soluției de curățare.

Aceasta permite o curățare mai ușoară a camerei rezervorului și, în caz de defecțiune, nu este nevoie schimbarea apei.

Rezervorul mai mare înseamnă, de asemenea, că nu este nevoie să schimbați frecvent apa.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram