Mașini de regenerare a filtrelor DPF / FAP/ KAT

Rezultatele testelor de eficiență

Cercetările și testele noastre au arătat clar că cea mai eficientă metodă de deblocare a canalelor blocate ale filtrelor DPF / FAP / KAT este curățarea cu jet de apă de înaltă presiune cu un detergent bine selectat.
Pe de altă parte, curățarea chimică s-a dovedit a fi metodă cea mai rea și cea mai invazivă.

Numai curățarea hidrodinamică a oferit doar o șansă de a scăpa de toate tipurile de particule solide, atât de la canalele de intrare, cât și de ieșire ale insertului filtrului.
Curentul de lichid din mașină este direcționat din partea de ieșire a filtrului, adică la canale de ieșire de obicei neobstrucționate, apoi apa cu detergent intră prin micro-porii din pereții care împart canalele de ieșire de canalele de intrare înfundate.
Filtrul este fixat în mașină pe verticală, cu partea de ieșire de sus (unde se aplică un flux de apă).
Acest aranjament a filtrului permite curățarea liberă a conductelor de admisie a filtrului, care în această poziție au canale deschise în jos, unde apa contaminată împreună cu toate depozitele poate scăpa cu ușurință în afara filtrului.

Alte metode nu garantează o astfel de eficiență, păstrând în același timp siguranța pentru cartușul filtrant.

Tratamentul termic într-un cuptor cu inducție permite arderea funinginii la forma de cenușă în conductele de filtrare, spre deosebire când asta să întâmplă în mediul sistemului de evacuare, unde particulele de funingini reacționează cu dioxidul de azot din gazele de ardere, rezultând monoxid de carbon și oxid nitric. Acestea însă se combină cu oxigenul pentru a forma dioxidul de carbon și dioxidul de azot care scapă prin conductele de evacuare ale sistemului.
Pur și simplu pus, funingină se oxidează acolo pentru a forma un gaz, care mult mai ușor părăsește filtru decât cenușa.
În plus, eficiența acestei metode depinde puțin de noroc.
Timpul de procesare prea scurt înseamnă că funingine puternic comprimate în miezul filtrului nu vor fi incinerate și filtrul nu va recăpăta eficiența deplină. Pe de altă parte, timpul de încălzire prea lung duce la degradarea miezului filtrului. După tratamentul termic, canalele ale filtrului sunt blocate cu cenușă, care, în funcție de procesul anterior de ardere a funinginii, este mai mult sau mai puțin potrivit pentru suflarea cu aer comprimat.

Curățarea cu ultrasunete funcționează numai cu filtre murdare ușor până la mediu. Din păcate, majoritatea filtrelor vin la curățare într-o stare gravă.
În astfel de filtre, apa cu ultrasunete nu ajunge în toate locurile, lăsând unele canale blocate. Această metodă necesită, de asemenea, suflarea finală cu aer comprimat, care elimină mai mult sau mai puțin cu succes depozitele dizolvate din canalele cartușului filtrului.

Tratamentul pneumatic nu merge bine la curățarea filtrelor contaminate cu ulei și la depozitele de carbon arse.
Acesta nu este un caz rar. Avarie turbocompresorului și al injectoarelor duce adesea la inundarea cu ulei a filtrului DPF.
În plus, această metodă necesită tăierea filtrului, extragerea miezului filtrului și apoi sudarea.

Arderea în modul de serviciu are sens doar în mașinile cu un kilometraj cu adevărat mic, unde în canalele blocate funingine curate constituie partea majoră. Astfel de funingine se ard ușor la formă gazoasă.
În mașinile cu un kilometru de peste 100.000 km, această procedură este foarte rar eficientă.
Funingine arse nu eliberează decât o mică parte din canalele de filtrare, restul fiind blocat cu cenușă.

Curățarea cu preparate chimice este o adevărată tortură pentru miezul filtrului.
În majoritatea cazurilor, substanța chimică se dizolvă și se leagă cu particulele solide ale filtrului, blocându-l și mai mult. În multe cazuri, cartușul filtrant este supus deteriorării mecanice.

Datorită experienței acumulate, am ales metoda de curățare cu jet de apă de înaltă presiune.

În prima fază, ne-am concentrat pe eliminarea dezavantajelor potențiale, adică: detergent greșit sau putere prea mare de aer comprimat în fluxul de lichid de lucru .
Pentru a face față problemei, ne-am dezvoltat și propriile mașini de curățat și detergent.
Ca urmare a acțiunilor întreprinse, a fost creată tehnologia noastră proprie .

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram